Pınar, ‘Bütünleşik Pazarlama’ ödüllerinde içecek sektörünün lideri
Marketing Türkiye Dergisi ile Akademetre Araştırma Şirketi’nin 2014 yılından itibaren başlayarak 12 sektörün o yıl içindeki “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasına göre verilen Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde İçecek Sektörü liderliği PINAR’ın…
12 ilde 1.536 kişi ile yüz yüze yapılan görüşmeler sonucu ortaya çıkan araştırma markaların; mevcut itibarı, marka değeri skorları, marka bilinirliği, güven skoru, tavsiye skoru, ticari faaliyetlerinin beğeni skoru, farklılık skoru, sosyal sorumluluk faaliyetlerini beğeni skoru, iletişim ve reklam çalışmaları beğeni skorları göz önünde bulundurularak yapıldı.
Araştırma sonucuna göre Pınar’ın 2014 yılında performans puanı 9.5 e yükselirken, katılımcıların %10.3’u tarafından güven veren marka olarak görülmektedir.
Ayrıca yine araştırmaya göre Pınar’ın sosyal sorumluluk faaliyetlerinin katılımcıların %10.8’i tarafından bilindiği görülmektedir.