Pınar EDT Expo Fuarı’na katıldı

Pınar, evdeki iddiasını Ev Dışı Tüketim sektörüne taşıyor

İşletmeler ve şefler için kaliteli hizmet ve ürünler sunan Pınar Profesyonel, Ev Dışı Tüketim sektörünün önde gelen fuarlarından EDT Expo 2015’e katıldı. Fuarda, Pınar ailesinin en yeni üyeleri olan Pınar Gurme Soslar ve Pınar Beyaz – Özel Formül sektöre tanıtıldı.

Tüketicilerin evlerinde güvenle tükettikleri, kaliteli, sağlıklı ve lezzetli ürünlerin yaratıcısı Pınar, bu alandaki deneyim ve uzmanlığını Ev Dışı Tüketim sektörüne de taşıyor.

Pınar ile tüketicileri arasında uzun yıllara dayanan güven duygusunu ‘Uzmanından Profesyonellere Sunulan Kaliteli Hizmet ve Güven’ olarak Ev Dışı Tüketim kanalına da yansıtan Pınar, sektörün önde gelen fuarlarından EDT Expo 2015’e Pınar Profesyonel markasıyla katıldı. 

Türkiye ve yurt dışından yüzlerce şirketin katıldığı fuarda, gurme sosları ve Pınar Beyaz Kova ürününün lansmanını gerçekleştiren Pınar’ın gastronomi öğrencilerinin katılımıyla düzenlediği “Gelenekten Geleceğe Lezzet Pınar’ı” yarışması da fuarın en keyifli ve dikkat çekici etkinliklerinden biri oldu. Ayrıca, fuardaki Pınar Profesyonel standında, 4 gün boyunca, Pınar Danışman Şefi Ünal Sermet, Şef Rafet İnce, Şef Ali Açıkgül Pınar ürünlerini çeşitli uygulamalar eşliğinde tanıttı. Araştırmacı yazar Şef Ömür Akkor’un “Kahvaltıda Lezzet Pınar’ı” konseptli çalışması dahilinde, Pınar ürünleri ile hazırlanabilecek ‘sağlıklı ve lezzetli kahvaltı uygulamaları da fuar katılımcılarının yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Hedef, hem tüketiciyi hem işletmeleri memnun etmek…
Pınar yetkilileri fuara ilişkin yaptıkları değerlendirmede, ev dışı tüketim sektörünün her geçen gün büyüdüğünü ve pazarın toplam büyüklüğünün bugün cirosal olarak 50 milyar TL civarına ulaştığını vurgulayarak şunları söyledi: “Türk toplumunun sosyo-ekonomik yapısı değiştikçe Ev Dışı Tüketim sektörü de hızlı bir büyüme gösteriyor. Pınar olarak sektörün dinamiklerini ve gelişimini yakından takip ediyoruz. Evlerdeki iddiamızı, Ev Dışı Tüketim sektörüne de taşımak istiyoruz. Amacımız, tüketici memnuniyetini ön planda tutan işletmelere; tüketici istek / ihtiyaçlarına uygun ve işletmelerin işleyişine yardımcı olacak ürünler sunarak, hem nihai tüketicinin, hem de işletmenin memnuniyetini sağlamak...”

Pınar Profesyonel Ailesi, Pınar Gurme Soslar ve Pınar Beyaz – Özel Formüllü ile büyüdü
Pınar Profesyonel ekibi; fuarda, farklı tatlar arayan tüketici ve işletmelere yönelik geliştirilen Gurme Soslar Ailesinden, Pınar Barbekü Sos ve Pınar Acı Sos’u ziyaretçilere tanıttı. Ayrıca azaltılmış tuz oranıyla, tatlı ve pastalarda kullanılmak üzere özel formülasyonla geliştirilen Pınar Beyaz – Özel Formüllü’nün lansmanı da yine fuarda yapıldı. Alanında bir ilk olan Pınar Beyaz – Özel Formüllü ürününün 2.750 gramlık ambalajıyla 4 ay boyunca tazeliğini koruduğu, bu yönüyle de cafe ve pastaneler başta olmak üzere tüm işletmelerin farklı uygulamalarında gözdesi olmaya aday olduğu vurgulandı.

Meslek uzmanlarına kaliteli hizmet ve ürünler sunan Pınar Profesyonel, tüketici memnuniyeti için destek çözümleriyle Pınar’ı ev dışına taşıyor. Yaygın satış ve dağıtım ağına sahip Pınar ile Pınar Profesyonel Türkiye’nin dört bir yanındaki şeflere, profesyonel kullanıcılara ve işletme sahiplerine ulaşıyor. Türk gıda sektörünün öncü markası Pınar, Pınar Profesyonel ile Ev Dışı tüketimde en etkin marka olma hedefiyle emin adımlarla ilerliyor.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27