YouTube’ta en başarılı pre-roll kampanyası Pınar Su ve İçecek’in

Pınar Su ve İçecek, “Yaşam Pınarım” mobil uygulama reklam filminin YouTube’a uyarlanan 15 farklı pre-roll kampanyasıyla, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından 3 farklı kategoride ödüle layık görüldü.

pinar

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği’nin (DPİD) sektöre değer katan projeleri onurlandırmak için düzenlediği ve bu yıl 13’üncü kez gerçekleştirilen Doğrudan Pazarlama Ödülleri sahiplerini buldu. Pınar Su ve İçecek, mobil uygulaması Yaşam Pınarım için hazırlanan  kampanyanın, YouTube’a özel 15 farklı pre-roll olarak uyarlanan versiyonlarıyla ödülleri topladı. Pınar Su ve İçecek, “En Kısalar: Pre-Roll” kategorisinde birinci, “Markalı İçerik” ve “Sosyal Medyada Viral Fikirler” kategorilerinde ise ikincilik ödüllerinin sahibi oldu.

Glamly Digital ve Vizeum katkılarıyla hazırlanan “Pınar'dan Pre-Roll Kampanyası” YouTube’da keyword bazlı 50’den fazla hedefleme yapılarak, içerisinde “su” geçen şarkılara, türkülere ve daha birçok kategoriden içeriğe eşlik edecek şekilde 15 farklı versiyonla hazırlandı. Kullanıcıların izledikleri videolar, yine izledikleri videoların dinamiklerine uygun şekilde hazırlanarak kampanyanın bilinirliği artırıldı. Kampanya, yaklaşık 250 bin gösterim değerine ve 200 binden fazla tekil kullanıcı erişimine ulaştı. Türkiye’de, sektörde ilk defa tüketicisine temassız ödeme imkanı gibi ayrıcalıklar sunan “Yaşam Pınarım” mobil uygulaması, kampanya ile birlikte tüketicinin dikkatini çekerek büyük ilgi gördü.  

Pınar Su ve İçecek Pazarlama Müdürü Pelin Gülbay Özdemir, “Pınar Su ve İçecek için hazırlanan “Yaşam Pınarım” mobil uygulama reklam filmimiz yayınlandığı andan itibaren hem çok sevildi hem de çok paylaşıldı. Kullanıcılardan gelen bu güzel dönüşleri karşılıksız bırakmamak ve onlarla olan etkileşimimizi pekiştirerek bilinirliğimizi artırmak adına böyle bir kampanyaya imza attık. Kazandığımız bu ödüller hem ortaya çıkardığımız orijinal işlerin başarısını tescilliyor hem de tüketicimizin algısında önemli değişimler yaratıyor. Yaratıcı ve samimi iletişim kampanyalarımızın etkisini, iş sonuçlarımızda görebiliyoruz” dedi.

Reklamveren: Pınar Su ve İçecek
Reklamveren Temsilcileri: Pelin Özdemir, Ayşe Sarımehmet, Naz Gürpınar, Ebru Gönenli
Reklam Ajansı: Glamly Digital
Ajans Başkanı: İbrahim Akan
Copywriter: Damla Bülbül
Art Direktör: Irmak Barbarosoğlu, Gizem Ulusoy
Müşteri Temsilcisi: Hazal Demir
Medya Ajansı: Vizeum

Pınar Su & İçecek Hakkında: 1984 yılında Yaşar Holding çatısı altında temelleri atılan %100 Türk sermayeli Pınar Su & İçecek, Pınar Şaşal markasıyla Türk tüketicisini ilk kez ambalajlı suyla tanıştırdı. Yıllar içerisinde attığı stratejik adımlarla farklı içecek kategorilerinde portföyüne yeni ürünler ekleyen marka, bu adımlarla pazardaki konumunu daha da güçlendirdi. NSF (Amerika menşeili Ulusal Sağlık Kuruluşu) tarafından onaylanan ilk Türk su markası olarak bugün 30’a yakın ülkeye ihracat yapan Pınar Su & İçecek, sürekli geliştirilen teknolojik altyapısıyla mevcut ve yeni içecek kategorilerinde yakaladığı tüketici memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sektöre yön veren, sürdürülebilirlik odağındaki yenilikçi çalışmalarına tüm hızıyla devam etmektedir. Sürdürülebilirlik yaklaşımı kapsamında "Enerji ve İklim Değişikliği”, “Su Kullanımı ve Atık Su Yönetimi”, “Atık Yönetimi”, “Sağlık ve Güvenlik” ve “Toplumsal Katkı” olmak üzere kendisine beş öncelikli alan belirleyen Pınar Su ve İçecek, “Sıfır Atık Belgesi”ne sahiptir.

 
 
Bu içeriği paylaşın;
 
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları/KVKK
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27

 
CookieWeb sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için gizlilik ve kullanım koşullarımıza göz atabilirsiniz.
X