Pınar İletişim Merkezi

Yaşar Topluluğu'nun değerlerinden ilki; "Önce Tüketicilerimiz ve Müşterilerimiz"
"Tüm birimlerimizle, tüketicilerimizin ve iç ve dış müşterilerimizin ihtiyaçlarını hızlı ve doğru algılar, onların daha iyi bir yaşama yönelik değişen beklentilerini karşılamada çevik, proaktif ve yenilikçi bir yaklaşım içerisinde oluruz."
Tüketici odaklı çalışma prensibini benimseyen Pınar, tüketicilerinden gelen istek ve önerileri titizlikle incelemekte ve dikkate almaktadır.
444 76 27 no'lu Pınar İletişim Merkezi, tüketicilerden telefon, e-posta, faks, mektup ve sosyal medya kanallarıyla gelen şikayet, öneri, bilgi, eleştiri ve teşekkür konulu geri bildirimleri karşılamakta, kaydetmekte, takibini yapmakta ve çözüm üretmektedir.
Pınar İletişim Merkezi'nde çağrılar haftanın 7 günü 07:00-23:00 saatleri arasında operatörler tarafından canlı olarak yanıtlanmakta, ulaştırılan konular hakkında en kısa sürede tüketicilere bilgi verilmektedir.
Ayrıca Pınar İletişim Merkezi Twitter hesabından da tüketici şikayetlerine en hızlı şekilde dönüş yapılmaktadır. (@InfoPinar)

Pınar’dan bir ilk: “Engelsiz İletişim Hattı”
Merkezi üzerinden görme engelli bireylere özel “Engelsiz İletişim Hattı” hizmeti ile sektöründe bir ilke daha imza attı. Türkiye’deki 1 milyondan fazla görme engelli bireyin hayatını kolaylaştırma hedefiyle yola çıkan uygulamada PİM üzerinden görme engelli bireylere haftanın 7 günü 07.00-23.00 saatleri arasında hizmet verilmeye başlandı. Tüketiciler, Pınar İletişim Merkezi’nin 444 76 27 numaralı telefonunu arayarak veya Türkiye’deki Görme Engelliler Dernekleri’ne bildirilen çağrı hizmeti numarasıyla bağlanabilecekler. Görme engelli bireyler, sesli desteğin yanı sıra operatöre ürünleri göstererek görüntülü bir şekilde destek alabilecek, ürün içeriği ile ilgili detaylar ve ürünler hakkında bilgi sahibi olabilecek, son tüketim tarihi gibi akıllara takılabilecek sorunlarına anlık olarak yanıt bulabilecek.