Hakkımızda

Kurulduğu yıl olan 1973 tarihinden bu yana tüketicilerinin kaliteli tercihi olan ve gıda sektöründe liderliğini sürdüren PINAR, süt, et, su ürün gamında farklı tüketici ihtiyaçlarını karşılayan ürünlerle çok geniş ürün yelpazesine sahip bir markadır. Dünya trendlerini yakından takip eden PINAR, birçok ürün gamında liderliğini sürdürmektedir. PINAR gıda sektöründe Türkiye’yi ilklerle tanıştırmıştır.

Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu, Pınar Süt, Pınar Et, Yaşar Birleşik Pazarlama, Çamlı Yem Besicilik, Pınar Su, ve Pınar Foods şirketlerinde, 5 binden fazla çalışanı ile faaliyetlerini sürdürmektedir.

Ülke ekonomisindeki giderek artan rekabet ortamı, şirketler için güçlü markalar yaratma gerekliliğini her zamankinden daha önemli kılıyor. Tüketicinin tercih ettiği marka olmak, sürdürülebilir karlılığı sağlamak ve uluslararası pazarlara açılmak marka olmanın gereklerini yerine getirmekle mümkün.

PINAR, tüketici odaklı olarak çalışmalarını yönlendirerek ve sunduğu kaliteden asla taviz vermeyerek tüketicisine sonsuz güven veriyor. Kurulduğundan bu yana tüketiciye sağlık, lezzet, yenilik kaynağı olan ürünler sunan Pınar, milyonlarca insan için nesiller boyu bir "Yaşam Pınarı" oldu. Bu yaşam pınarı, temelinde yatan üç ana unsura dayalı olarak doğdu, büyüdü, gelişti: "Sağlık, Lezzet ve Yenilik..."

PINAR, Türkiye'de sağlıklı süt ve süt ürünleri kavramını yerleştiren ilk markadır. Artan çeşitleriyle Türkiye'nin "Yenilik", "Sağlık", "Lezzet" ve "Yaşam Pınarı" olmaya çalışmaktadır. PINAR , süt, et, su vb. ürünleriyle yalnız iç tüketim olarak değil; dünyanın çeşitli ülkelerinde tüketicilerce tercih edilen bir marka olarak "Bölgesel Güç” olma yolunda hızla ilerliyor. PINAR' a duyulan güven sadece Türkiye sınırları içerisinde kalmamış Ortadoğu ülkeleri, Türki Cumhuriyetler, Almanya vb. gibi pek çok ülkeye taşmıştır.

Başarılı bir marka olmanın en önemli kriteri ilk faaliyet sonrasında girilen yeni alanlarda da marka kimliğini aynı tutarlılıkla taşıyabilmek ve çeşitlenen ürünlere markanın ortak imajını yansıtabilmektir. Bir süt ve süt ürünleri markası olarak doğan Pınar, geçen zaman zarfında gıda sektörünün farklı alanlarında birçok ilki gerçekleştirdi. İlk sağlıklı uzun ömürlü sütü, ilk hazır mayonezi, ilk krem peyniri, ilk dondurulmuş et ürünlerini, ilk paketli hindi ürünlerini ve ilk geri dönüşsüz ambalajlı suyu Türk insanına sunan Pınar, sahip olduğu geniş ürün yelpazesinin her üyesinin Pınar imajı şemsiyesi altında olmasına dikkat etti ve toplam marka imajını büyüterek korudu.

PINAR, süt, su ve et sektöründe tüketicinin en memnun olduğu ve güvendiği marka Pınar markasıdır. Dış Ticaret Müsteşarlığı, Türkiye İhracatçılar Meclisi ve İhracatçılar Birliği tarafından kaliteli Türk ürünlerinin dünya pazarına tanıtımı ve Türk malı imajının dünyada yerleştirilmesi amacıyla geliştirilen "Turquality" projesi içinde yer alarak Türkiye’yi ve Türk ürünlerini yurtdışında temsil etmektedir.

Ödüller

- GFK ve Capital Dergisi tarafından düzenlenen “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasına göre Türkiye’nin süt ve sütlü mamuller sektörünün en beğenilen şirketi Pınar Süt olmuştur.

- 'Çevko Yeşil Nokta Sanayi Ödülleri' ile çevreci haber anlayışını yansıtan haberlere öncelik veren yayınlara verilen Geleneksel 3. Yeşil Nokta Basın Ödülleri'ne göre Pınar Et, 'Büyük Ölçekli İşletme Kategorisi'nde teşekkür plaketi aldı.

- Ege Üniversitesi İşletme Kulübü tarafından düzenlenen 'İş Ödülleri' ne göre Pınar, En Beğenilen Marka Yönetimi ve En İyi Sosyal Medya kullanımı birincilik ödüllerine layık görülmüştür.

- 1987 yılından beri devam eden Pınar Çocuk Tiyatrosu ile ‘Avrupa Yılın Sosyal Sorumluk Programı’ katagorisinde Gümüş Stevie Ödülü’nü kazandı.

İlköğretim çocuklarının resim sanatına ve güzel sanatlara ilgisini artırmak amacıyla bu yıl 35’incisi gerçekleşen Pınar Resim Yarışması ile de ‘Yılın İletişim Kampanyası - Medya İlişkileri’ kategorisinde Gümüş Stevie Ödülü’nün sahibi oldu.

- Ambalaj Ay Yıldızları 2015 ödüllerinde, Pınar Özel Peynirler Ailesi grafik tasarım katagorisinde gümüş ödüle layık görüldü.

- Pınar Su, Çevko Yeşil Nokta Sanayi Ödülleri yarışmasında Ambalaj Tasarımında Kaynak Azaltarak Önleme Uygulamaları kategorisinde Büyük Ölçekli İşletme sınıfında Teşekkür Belgesi almaya hak kazandı.

- Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından 15’incisi düzenlenen, Sanayide Enerji Verimliliği Proje Yarışması Enerji Verimli Endüstriyel Tesis kategorisinde, Pınar Süt İzmir Fabrikası, tüm gıda ve içecek sektöründe enerji yoğunluğunu %65,3 azaltarak Enerji Verimli Endüstriyel Tesis Ödülü'nü almaya hak kazandı.

- Pınar Labne, Gulf 2015 ‘Yılın Ürünü’ Ödülü'nün sahibi oldu.

- Pınar Balık, kör tadım testiyle, iTQi (Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü) tarafından düzenlenen yarışmada Üstün Lezzet Ödülü'nü almaya layık görülmüştür.

- Ambalaj Ay Yıldızları 2016 ödüllerinde, Pınar Go Ailesi grafik tasarım katagorisinde bronz ödüle layık görüldü.

- Pınar Yoğurt, #cicegiminyenievi adlı kampanyasıyla 28. Kristal Elma Yarışmasında Digital Kampanya Hızlı Tüketim ve Sosyal Medya kategorilerinde 2 tane Kristal Elma/Bronz ödül sahibi oldu.

- Pınar Antepfıstıklı Kahvaltı Kreması 2016 WINNER şeklinde ödüllendirilmiştir.

- Pınar’ın yeni ürünü Pınar Antepfıstıklı Kahvaltı Kreması, 2016 yılında 10.kez düzenlenen ve her yıl küresel süt ürünleri endüstrisindeki mükemmellikleri ve inovasyonları, sektördeki en bilinen markaları ve en iddialı yeni firmaları, ürünlerini ve inovasyonlarını ön plana çıkararak ödüllendiren Dünya Süt Ürünleri İnovasyon Ödülleri’nde ( World Dairy Innovation Awards )  “Kategori Şampiyonu” ödülüne layık görüldü.

- Sosyal sorumluluk projeleriyle iş dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde Pınar Resim Yarışması Gümüş Stevie ödülüne layık görüldü.

Bu içeriği paylaşın;
 
 

Copyright 2016 Yaşar Holding A.Ş.

Gizlilik ve Kullanım Koşulları
 
Site by LuckyEye
 

PINAR İLETİŞİM MERKEZİ

444 76 27